tirsdag 21. september 2010

Canal Digital og kabelbrudd x 2

Jeg er faktisk overrasket over at det tok nesten en måned siden siste feil hos Canal Digital og til denne gangen. Jeg ville satt pengene mine på uken etter feilen den 27 august, men så feil kan man ta. Men nå er det altså feil igjen. Uten å ha synet til Supermann klarer jeg ikke å se en meter ned i bakken, men jeg er ikke i tvil.
De legger ned nye vannrør i gaten og nå i ettertid holder de på å kjøre frem og tilbake med både gravamaskiner og bulldozere. Trykket forplanter seg nedover skulle jeg tro. Jeg har snakket med noen av maskinførerne. Bare for å forhøre meg litt. De flirer godt når de hører min fortvilelse fra forrige måned. Joda, de husker at noen kom for å reparere kabelen. Et lappverk, kalte de arbeidet. Kunne ikke skjønne at Canal Digital ikke byttet kabel når de holdt på. Å spleise på denne kabalen var etter deres mening bare tull.

Jeg ringer Canal Digital. En digitalisert stemme forteller meg at det ikke er meldt om feil i mitt nabolag. Jeg har aldri hørt denne stemmen si noe annet. Uansett om hele nabolaget er uten forbindelse. Det slår ikke feil denne gangen heller. Joda, de fleste bortover gaten er uten forbindelse, sier support når jeg kommer så langt. Jeg har ingenting i mot mine naboer *kremt*. Hm.. kanskje noen, men de er i mindretall. Men jeg er likevel glad for at det er flere av oss uten forbindelse. For da reagerer nok Canal Digital litt kjappere.

Rettelse. Kjappere i Canal Digital sammenheng, betyr at de faktisk retter feilen innen 2 arbeidsdager fra de får beskjed om feilen. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar